Vytvoření a správa reklamních kampaní

„Mít web či e-shop a nemít reklamu na internetu je jako prodávat oblečení a nemít výlohu. Pravděpodobně k vám pár lidí zabloudí a zboží si prohlédnou, ale jinak zákazníky nepřilákáte.“

Jak probíhá spolupráce?

  1. Poznáme váš business a vaše zákazníky.
  2. Zvolíme pro vás vhodné reklamní kanály.
  3. Vytvoříme reklamní kampaně a jejich strategii.
  4. Doladíme změny podle vašich představ.
  5. Dostáváte pravidelný report, jak si vaše kampaně vedou.

Jaké kampaně vytváříme a spravujeme?

  • Brandové kampaně:

    Kampaně jsou zaměřené na propagaci a zviditelnění vaší značky nebo vašeho nového produktu. Brandové kampaně se využívají pro budování důvěry se zákazníky, pozitivního image firmy a celkového zvýšení povědomí o vaší firmě. Brandové kampaně se vyplatí především firmám, které chtějí, aby lidé znali jejich jméno a spojili si ho s jejich produktem.

  • Výkonnostní kampaně:

    Dlouhodobé kampaně zaměřené na podporu prodeje vašich výrobků nebo služeb. Už podle názvu si můžete domyslet, že cílem této kampaně je primárně zvýšení "výkonu". V případě webových stránek jde nejčastěji o navýšení počtu objednávek nebo poptávek po vašem zboží.

  • Jednorázové kampaně:

    Většinou spojené s nějakou důležitou událostí - zavedení nového výrobku na trh, komunikování důležité informace či změny nebo třeba pořádání soutěže. Zpracujeme vám kompletní kampaň od vymyšlení kreativy až po realizaci a následné vyhodnocení.
  • Remarketingové kampaně:

    Velmi efektivním nástrojem jsou remarketingové (retargetingové) kampaně. Tyto kampaně opakovaně cílí na zákazníky, kteří již navštívili vaše webové stránky a zobrazuje jim následně "připomínací" reklamu. Pokud chcete vědět víc informací o remarketingu, můžete si přečíst článek na našem blogu.

Kanály, se kterými pracujeme:

  • Sociální sítě:

    Spravujeme Facebook, Instagram, Google +, LinkedIn nastavíme strategii, která vám přinese nové zákazníky. Vybereme sociální sítě, které jsou pro vás stěžejní a vytvoříme kampaně podle vaší firemní filozofie a vašich obchodních cílů.

  • PPC reklama ve vyhledávání:

    Reklama ve vyhledávání je ideální v tom, že oslovujete vaše cílové zákazníky, kteří mají zájem o váš produkt. Největší výhodou PPC reklamy je její přesná měřitelnost, takže se přesně dozvíte, jak byla efektivní. Vytvoříme vám kampaň, ve které zaplatíte jen za skutečně přivedené návštěvníky na váš web.

  • Mailing:

    Vytvoříme šablony pro zasílání mailingu, mailingovou strategii, ve které vaše zákazníky oslovíme v různých fázích rozhodovacího procesu. Při správném nastavení je e-mailing dalším skvělým prostředkem k novým objednávkám a dlouhodobě spokojeným zákazníkům.

  • Bannerová reklama:

    Vymyslíme kreativu, vytvoříme grafickou podobu bannerů, která upoutá pozornost vašich potenciálních zákazníků. Bannery umístíme na weby, které jsou nejvíce relevantní k vaší cílové skupině tak, aby měly co největší úspěch.

  • Cenové srovnávače:

    Pomůžeme vám s vytvořením XML feedu zboží, spárujeme produkty do příslušných kategorií a nastavíme správnou cenu za proklik. Cenové/zbožové srovnávače jsou zajímavé zejména pro e-shopy, protože podobně jako u PPC reklamy platíte pouze za návštěvníky, kteří se prokliknou na váš web. Ovládáme zbozi.czheurekuglami.cz a další cenové srovnávače.

Z našeho blogu

Sociální sítě

O nás

Jsme experti na tvorbu webových stránek a na online marketing. Problémy pro nás nejsou překážkou, ale naopak novou výzvou, s kterou se stáváme silnějšími.

Kontakt

  • iTato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.